کارگاه «دانش افزایی والدین هنرجویان ژیمناستیک» با همکاری هیاُت ژیمناستیک کیش و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، دوشنبه مورخ 4/4/97، با حضور جمعی از والدین هنرجویان ژیمناستیک، دانشجویان دکتری علوم ورزشی و فعالین رشته ورزشی ژیمناستیک در جزیره کیش، در محل سالن اجتماعات پردیس کیش برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی والدین هنرجویان با تاریخچه ژیمناستیک، مبانی علم تغذیه ورزشی، فیزیولوژی ورزشی در ژیمناستیک، حرکات اصلاحی و مبانی عملی و کاربردی ژیمناستیک بود.
در  این کارگاه دکتر حسین رجبی، خانم دکتر مهدیه آکوچکیان از اساتید پردیس کیش دانشگاه تهران آقای دکتر پدرام قریانی، دانشجوی پسا دکتری پردیس کیش و آقای ماهان باژرنگ، مربی تیم ملی ترامپولین و مربی ژیمناستیک جزیره کیش، در موضوعات رویکردهای نوین در ژیمناستیک، ژیمناستیک و جنبه های سلامتی اسکلتی – عضلانی، تغذیه پیشرفته و کاربردی ژیمناستیک ، به ارائه سخنرانی پرداختند.
این دوره با سخنرانی جناب آقای بهرام افشارزاده، مشاور ورزشی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و قهرمان پیشکسوت رشته ژیمناستیک آغاز شد و در ادامه از ایشان تقدیر به عمل آمد. سپس جناب آقای دکتر محمود افشاردوست، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات کیش ضمن تقدیر از برگزاری کارگاه به شرح برنامه های آینده هیآت ژیمناستیک و استعدادیابی در این رشته و لزوم جذب کودکان پرداختند.
در انتهای برنامه والدین در خصوص مباحث ارائه شده به پرسش و پاسخ از اساتید پرداختند. رویکرد آموزشی کارگاه باعث شد تا شرکت کنندگان بتوانند با مبانی علمی رشته ژیمناستیک در سطح استانداردهای ملی و بین المللی آشنا شوند.