پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۳۴۰۰ در مقطع دکتری طراحی صنعتی دانشجو می پذیرد. این دوره به زبان انگلیسی و با حضور اساتید دانشگاه های معتبر بین المللی برگزار خواهد شد.
اساتیدی که در سال اول (۱۴۰۰-۱۳۹۹) در این دوره همکاری کرده اند: 
پروفسور ترنس لاو از دانشگاه کورتین استرالیا 
پروفسور بریژیت ولف از دانشگاه ووپرتال آلمان 
پروفسور سالواتوره زینگاله از دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا
پروفسور استفانو گوییدی از دانشگاه  سیینای ایتالیا
دکتر ماریکه سونولد از دانشگاه دلفت هلند
دکتر انمیک ون بوین از دانشگاه دلفت هلند
دکتر مرتضی پورمحمدی از دانشگاه سویینبرن استرالیا
دکتر مهدی موزونی از دانشگاه برانشوایگ آلمان 
 
برای درخواست مدارک زیر مورد نیاز است: 
فرم درخواست که به طور کامل تکمیل شده باشد. (برای دریافت فرم به اینجا مراجعه کنید)
مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد که لازم است یکی از آنها در زمینه طراحی صنعتی باشد.
مدرک زبان انگلیسی (آیلتس 5/5 و یا معادل آن) 
یک پروپوزال 1000 کلمه ای به زبان انگلیسی با توجه به توضیحات زیر:
 
دیدگاه کلی گروه طراحی صنعتی پردیس بین الملی کیش دانشگاه تهران، طراحی در جهت سوق دادن جامعه به سمت انسانی تر شدن و قرار گرفتن در صلح و آرامش است. به طوریکه از طراحی در جهت ایجاد نیازهای کاذب که صرفاً به منظور چرخیدن چرخ صنعت به وجود میآیند و انسان را در مسابقه "هرچه بیشتر بهتر" قرار می-دهند، اجتناب گردد. از این رو پژوهش های طراحی خصوصاً در دوره های تحصیلات تکمیلی بیشتر در جهت احیای ارزش های انسانی و توانمندسازی انسان ها برای رسیدن به جهانی سالم تر، پایدارتر و شادتر انجام می شوند. در همین راستا پرداختن به سلامت جسمی و روحی انسان ها از طریق نهادینه کردن ارزش های والای انسانی، تمرکز بر نقاط قوت افراد و رسیدن به صلح و شادی عمیق مورد توجه می باشد. 
با توجه به این دیدگاه زمینه اصلی که برای دوره دکتری طراحی صنعتی این پردیس در نظر گرفته شده، طراحی برای سلامتی و نیک بود (Design for Health and Wellbeing) است که با رویکردهای مختلفی که در جهت تخصص اساتید راهنمای داخلی و خارجی می باشد، عناوین پژوهش را تعیین می نماید. 
رویکردها:
طراحی برای فرهنگ
طراحی مثبت
طراحی برای شادی
طراحی پایدار 
طراحی سلامت
 لازم است که داوطلبان موضوع مورد علاقه خود را در زمینه مرتبط با طراحی برای سلامت و نیک بود با توجه به رویکردهای فوق انتخاب کرده و پس از انجام پژوهش در خصوص آن در قالب پروپوزال ارایه دهند.